تشکیل پرونده ۱۰۰درصدی متقاضیان تسهیلات مسکن محرومان در زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: سهمیه استان زنجان در ساخت مسکن محرومان و نیازمندان ۵۰۷ واحد مسکن است که ۱۰۰ درصد متقاضیان به بانکهای عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی و عقد قرارداد صورت گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)‌زنجان ، رضا خواجه ای با اشاره به اینکه تفاهم نامه‌ای، بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان جهت ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی محرومان و نیازمندان در کشور منعقد شده است اظهار کرد:سهمیه استان زنجان ۵۰۷ واحد مسکن است که ۱۰۰ درصد متقاضیان به بانکهای عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی و عقد قرارداد صورت گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه از ۵۰۷ نفر سهمیه استان ۴۸۰ نفر اقدام به احداث واحدهای مسکونی کرده اند افزود : تسهیلات پرداختی به متقاضیان شامل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی مطابق با اعتبار ابلاغی، پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال بلاعوض ، ۱۰ تن سیمان و ۲ تن میلگرد رایگان برای هر واحد مسکن روستایی می باشد .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به سهمیه ۵ هزار و ۷۰ تنی سیمان استان زنجان بیان کرد : یک هزار و ۹۰۰ تن در فاز اول و دوم به استان تخصیص و توزیع گردیده است.

خواجه ای یادآور شد:تا کنون ۳۵ هزار و ۷۰۰میلیون ریال تسهیلات بالاعوض به حساب متقاضیان استان واریز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha